Klantenservice
- Hoe zoek ik artikelen?
We hebben geprobeerd de categorie indeling zo overzichtelijk mogelijk gemaakt. Echter zijn er meerdere manieren om tot het juiste product te komen.
Ten eerste kun je gebruik maken van de zoekbalk naast het logo. Als je daar een term intoetst, bv "rode riem" dan zal het systeem daar de best bijpassende producten bij tonen.
Wanneer je je in een categorie bevind dan staan bovenaan de pagina enkele filters waarmee u bijvoorbeeld kunt filteren op maat, kleur, materiaal etc.
- Uitleg bestelproces
Wanneer u een artikel heeft gevonden wat u graag wilt bestellen, dan klikt u op de "in winkelwagen" knop. Vervolgens ziet u een popup met de melding dat het product aan de winkelwagen is toegevoegd. Als u vervolgens op de knop "bestellen" klikt gaat u het betaal proces in.
- Product of maat niet beschikbaar?
Het kan voorkomen dat een bepaalde maat of een product op dit moment niet beschikbaar is. Als dat het geval is kunt u ons altijd een mailtjes turen met de vraag of we u op de hoogte kunnen stellen wanneer dit product weer beschikbaar is. Het kan tevens voorkomen dat we het product toch hebben maar dat de voorraad op de site nog niet is bijgewerkt.
- Leveren jullie ook speciale maat producten (B2B)?
Wij leveren ook speciaal op maat gemaakt producten. Meestal zijn dit orders met een grotere oplage. U moet dan denken aan bijvoorbeeld een relatie geschenk. Voor meer informatie neemt u contact met ons op
- Leveren jullie ook grotere aantallen? Of hebben jullie groepskorting?
Bij grotere aantallen hebben wij speciale kortingen. Tevens zijn wij in staat om grotere orders uit te leveren in een kort tijdsbestek.
- Welke betaalmethoden zijn er?
Wij bieden meerdere betaalmethoden aan. Mocht je gewenste betaalmethode er niet bij staan dan kun je ons altijd benaderen om te kijken of er een andere mogelijkheid is.
Wij bieden geen rembours betalingen aan! Enkele veel gebruikte methoden in onze shop zijn:
- iDEAL
- PayPal
- Mastercard/Visa
- Bancontact (België)
- Sofort
- Klarna
- Bank/Giro overboeking
Voor uitgebreide informatie omtrent betalingen bekijk dan onze betaalmethoden pagina
- Ik wil betalen met bankoverschrijving
Wanneer u wenst te betalen met een bankoverschrijving dan kunt u onderstaande gegevens gebruiken:
Begunstigde: JV Modeaccessoires BV
IBAN: NL87RABO0331597063
BIC: RABONL2UVoor een snelle afhandeling vermeld altijd het ordernummer. Deze vindt u op uw factuur of orderoverzicht.
- Wat is de levertijd?
Zendingen binnen Nederland worden doorgaans geleverd binnen 1-2 werkdagen (maandag tot zaterdag).
Zendingen naar het buitenland duren iets langer, maar doorgaans worden deze zendingen binnen 1-5 werkdagen afgeleverd.
Het kan altijd voorkomen dat een zending iets langer duurt dan normaal. Wij hebben hier echter geen invloed op. Als je bestelling voor 16.00 betaald is dan wordt deze dezelfde dag nog aangeboden aan de pakketbezorger.
- Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je je bestelling volgen op de site van PostNL.
- Besteld maar niet thuis?
De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het opgegeven adres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via email.
Wanneer je niet aanwezig was kunnen de volgende 3 opties voorkomen:
- Ze komen de volgende dag terug
- De bestelling ligt bij de buren
- Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
- Mijn riem is beschadigd of kapot
Wanneer je een beschadigd of kapot product hebt ontvangen dan kun je dat altijd terugsturen. We zullen deze dan kosteloos vervangen. Voor het retourneren van een riem kijk je op de pagina retourneren
- Kan ik een artikel ruilen?
Uiteraard kun je een artikel ruilen wanneer de maat niet klopt of vanwege een andere reden. De snelste manier is om een retour aan te maken met de opmerking dat je de riem graag wilt ruilen tegen een andere maat of bijvoorbeeld kleur. Bij ontvangst van je retour wordt de nieuwe riem dezelfde dag nog verzonden.
- Hoe kan ik een riem retourneren?
Om een riem te retourneren kijk je op de retour en verzending pagina. Daar staat uitgelegd wat je precies moet doen. Als je een account bij ons hebt kun je ook inloggen in je een account en daar een RMA aanvraag doen.
- Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Als de retour in goede orde is ontvangen en door ons is goedgekeurd dan wordt je geld binnen 7 dagen terug gestort op het door jou aangegeven banknummer.
- Herroepingsrecht
Volgens de wet zijn wij verplicht de volgende tekst op onze pagina op te nemen. Ondanks dat de tekst wellicht wat verwarrend is willen wij je ervan verzekeren dat deze tekst niets af doet aan ons retourbeleid.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zult u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- Welke maat heb ik?
Om de juiste maat te bepalen voor je riem bekijk je onze pagina met de maattabellen. Daar staat precies uitgelegd hoe je de maat van je riem kunt meten. Daarnaast heb je een handig overzicht van de verschillende kledingmaten die behoren bij je riem maat.
- Zijn alle gespen nikkelvrij?
Bij alle riemen staat aangegeven of de riem een nikkelvrije gesp heeft. Mocht u twijfelen neem dan gerust contact met ons op. Ook al geeft de fabrikant op dat de gesp nikkelvrij is dan kan het altijd voorkomen dat deze toch sporen van nikkel bevat!
- Zijn de riemen van echt leder?
Al onze riemen zijn van echt leder gemaakt tenzij anders vermeld.
- Waar worden jullie riemen gemaakt?
Onze riemen worden hoofdzakelijk gemaakt in Nederland, Italie en Spanje. Onze riemen komen uit dezelfde fabrieken als alle grote kledingmerken. Het verschil in prijs van de riem zit hem in de merknaam.